emelinasofia

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av emmis sofia - 1 januari 2012 18:36

Halloj!


Nu kommer några bilder från igår! Alla bilder är väldigt suddiga för jag har tagit dom med mobilen. 




//emmis<3


 

   

      

Av emmis sofia - 1 januari 2012 12:11

Gott nytt år!Hoppas att alla har haft ett super bra år, för det har jag haft! Men igår när vi skulle gå ut och kolla på alla fyrverkerierna så började min mobil lagga så jag kunde inte ta några kort på dom, fast jag fick en liten suddig bild. Men jag har tagit lite andra bilder. Dock kan jag inte lägga ut dom nu utan gör det när jag kommer hem så dom kommer upp lite senare ikväll. Ja nu har jag iaf bestämt mig för att ha godis förbud i ett år, Hahaha vi får se hur det går fast jag är ganska säker på att jag kommer klara det. Har ni några löften? Igår åt vi oxfilé och det var hur gott som helst! ;pHa en jättebra dag! Så bloggar jag mer senare!;)//emmis<3

Presentation


Jag är en glad 11 årig tjej som älskar att dansa, denna bloggen kommer handla om mitt liv och massa annat! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är roligast?
 Dans
 Fotboll
 Tennis
 Ridning
 Basket
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards