emelinasofia

Alla inlägg den 30 december 2011

Av emmis sofia - 30 december 2011 17:16

Hej,Nu bloggar jag från iPaden så det kanske inte blir så bra men skit samma, iaf så är jag i mitt sommarhus nu vi ska ju fira nyår här, fast våra gäster kommer imorgon. Först hade vi tänkt att åka skridskor på torget men det var stängt så jag vet faktiskt inte vad vi ska göra imon. Nu sitter jag i sängen och slappar och så ska vi typ äta middag snart. Detta blev ett ganska kort inägg men a ja skit samma! Hoppas att ni får en superbra nyår! ;pVi hörs sedan!//emmis<3

Av emmis sofia - 30 december 2011 08:45

Hej,


Nu sitter jag i sängen och slappar är fortfarande trött men kan inte somna om. Ska strax skypa med Fanny, Alicia & Elin kanske, jag skrev ju i inlägget under att jag skulle till mitt sommarhus idag och vi har inget internet där + att jag inte kan koppla ihop dator med min mobil, men jag vet inte om jag kanske kan blogga från ipaden men vi får se. Och jag ska försöka ta kort på våra raketer och lägga ut blder. Komentera gärna och skriv er blogg, skulle vara kul att läsa den!


Vi hörs sen!♥


//emmis♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad 11 årig tjej som älskar att dansa, denna bloggen kommer handla om mitt liv och massa annat! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är roligast?
 Dans
 Fotboll
 Tennis
 Ridning
 Basket
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards